جوک ضد پسرا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺸﮕﻞ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﭘﺴﺮ ﺧﺸﮕﻞ … . . . ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻪ ! ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﻮﺝ ﻣﻜﺰﻳﻜﻲ
آدما می تونند پسر باشن اما پسرا نمی تونند آدم باشن

ببین خانوم ، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه . دیدی؟ ثابت شد شما زنها بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟ خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …! ببخشید چی گفتی؟؟

فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی .

دقت کردید که همه چیزهای خوب خانم هستند: خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم! اما همه چیزهای بد آقا هستند: آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه!!!

بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن

فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،

ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار !

زن خودش را خوشگل می کند چون خوب فهمیده که چشم مرد، تکامل یافته تر از مغز اوست!” دوریس دی

 

موﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ پسره ﺗﻮ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻙ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﻓﺎﺭﺳﻲ ﻣﻴﺬﺍﺷﺖ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﺮﺩ

ﺍﺭﺯﻭﻥ ﺗﺮ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ!!!!!!!!!!!!

 

تو خیابون وایساده بودم اومدم از پسره آدرس بپرسم

 

گفتم ببخشید......

 

گفت خواهش میکنم و رفت |:

 

من :|

 

مورد داشتیم پسره تو مدرسه انضباط تجدید اورده....

 

بعد تو شهریور اومده ساکت نشسته قبول شده!!!

 

 

مورد هم داشتیم پسره بخاری ماشینشو کم کرده تا گاز به همه هموطنان برسه... :|

خدایا فقط ازت میخوام بهم صبر بدی,,,,

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرتو
ت : سه شنبه 16 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی